Ilustrační foto - v zubní ordinaci |
a jsou po celém světě. Pokud máte to štěstí, že se s nimi znáte, víte víc informací a můžete je předat dál i pomocí Google což je vymoženost svobodného internetu.
Cituji ze statusu Euglena Janae Bradley (USA)
-
K tématu zdravotních pojišťoven.
Zajímavá diskuse s americkou kamarádkou - lékařkou, která řekla, že pokud si klienti (pacienti) myslí, že mají problém s pojišťovnami, měli by být v roli lékařů, kterým pojišťovny odmítají proplácet úkony pacientům. Já, jako pacient, jsem zvyklá, že s pojišťovnami svádím frustrující boje o proplácení péče, kterou pojišťovny slibují financovat, když si je předplatím a když dojde na lámání chleba, odmítají je hradit, ale netušila jsem, že lékaři svádějí stejný boj.
Najednou chápu, proč špičkoví lékaři (s dobrou reputací) vůbec s pojišťovnami nespolupracují a nabízejí své služby jen za přímé platby (cash). Naprosto chápu cedule v lékařských ordinacích, které pacientům vysvětlují, že lékaři nejsou nevstřícní, když neakceptují zdravotní pojištění pacientů, ale že prostě nemají čas a energii bojovat neustále s pojišťovnami, aby dostali za práci zaplaceno.
A zdravotní pojišťovací korporace stále navyšují profity a jsou vysmáté a neexistuje nic, co by je v jejich, musím to tak říct - vykořisťování - lékařů i pacientů, zastavilo.